Podmořský železniční tunel, který spojuje Evropu a Asii je součástí projektu Marmaray. Tunel je dlouhý 13,6 km a zhruba jeho desetina - 1,4 km - vede pod mořem. Leží v hloubce 60 metrů, což z něj činí nejhlouběji položený tunel svého druhu na světě. Postavilo jej japonsko-turecké konsorcium Taisej Corporation a vlaky po dvou obousměrných tratích by měly přepravovat asi 1,5 milionů lidí denně.
» ČTĚTE VÍCE

Lotyšský národní železniční dopravce Latvijas Dzelzcels uzavřel se společností CZ LOKO kontrakt na modernizaci 14 dvojdílných diesel – elektrických lokomotiv 2M62U.
» ČTĚTE VÍCE

Až v dubnu skončí v akciové společnosti CZ LOKO dvouletý vzdělávací projekt, stovky zaměstnanců si už budou moci říct, že si zvýšili své znalosti a využívají nové informace. Všechny jsou zaměřeny na podporu vývoje výroby nových lokomotiv, které firma dodává hlavně do zemí jižní, střední a východní Evropy.
» ČTĚTE VÍCE

Elektrická lokomotiva 242.558-5 po přestavbě a modernizaci byla slavnostně předána dne 29. 1. 2015 zástupcům společnosti LokoTrain, s.r.o., v žst. Břeclav.
» ČTĚTE VÍCE

Tři české diesel-elektrické lokomotivy řady 774.7 vyrobené společností CZ LOKO budou už v letošním roce jezdit po finských tratích v barvách soukromého dopravce Fennia Rail Oy.
» ČTĚTE VÍCE