lehký posun
LOKOMOTIVY PRO
LEHKÝ POSUN

1 435 mm  1 520 mm

středně težký posun
LOKOMOTIVY PRO
STŘEDNĚ TEŽKÝ POSUN

1 435 mm  1 520 mm

těžký posun
LOKOMOTIVY PRO
TĚŽKÝ POSUN

1 435 mm  1 520 mm

traťová služba
LOKOMOTIVY PRO
TRAŤOVOU SLUŽBU

1 435 mm  1 520 mm

speciální vozidla
SPECIÁLNÍ VOZIDLA


1 435 mm  1 520 mm


Nové lokomotivy

Při strategické obnově vozidlového parku je vhodné pořídit nová vozidla, která splní veškeré požadavky na ně kladené bez jakýchkoliv kompromisů. Při jejich vývoji a výrobě jsou použity moderní prvky tak, aby byl provoz bezpečný a spolehlivý po celou dobu životnosti vozidel. Jejich konstrukce zároveň zaručuje nejnižší náklady životního cyklu. Využitím individuálního elektrického pohonu dvojkolí disponují vozidla vysokou tažnou silou i za velmi nepříznivých adhezních podmínek.

LOKOMOTIVA ŘADY 719.7

Hnací drážní vozidlo řady 719.7 je určeno pro středně těžkou posunovací a traťovou službu na drahách celostátních, regionálních a vlečkách o rozchodu 1 435 mm. Dvounápravová motorová lokomotiva o hmotnosti 18 (alternativně až 22) tun na nápravu disponuje elektrickým střídavým (AC/AC) přenosem výkonu. Lokomotiva je konstruována jako kapotová s věžovou kabinou strojvedoucího umístěnou blíže k zadnímu čelníku hlavního rámu. Uspořádání dvojkolí je Bo a maximální rychlost lokomotivy je 80 km/h.

Rozchod1 435 mm
Maximální výkon403 kW
Počet náprav2
Hmotnost44 t
Rychlost80 km/h
ProvedeníNová
InteroperabilitaČeská republika 

LOKOMOTIVA ŘADY 724.6

Hnací drážní vozidla řad 724.6 jsou určena pro lehkou a středně těžkou posunovací službu na drahách celostátních, regionálních a vlečkách o rozchodu 1 435 mm. Čtyřnápravové motorové lokomotivy o hmotnosti 18 tun na nápravu disponují elektrickým střídavě-stejnosměrným (AC/DC) přenosem výkonu. Lokomotivy jsou konstruovány jako kapotové, s věžovou kabinou strojvedoucího umístěnou blíže k zadnímu čelníku hlavního rámu. Uspořádání dvojkolí je B´o B´o a maximální rychlost lokomotiv je 80 km/h. Vozidla vznikla komplexní modernizací řady 740, 741, 742 (případně odvozených typů), nebo mohou být postavena nově včetně hlavního rámu.

Rozchod1 435 mm
Maximální výkon403 kW
Počet náprav4
Hmotnost72 t
Rychlost80 km/h
ProvedeníNová Modernizovaná
InteroperabilitaČeská republika Slovensko Bosna a Hercegovina 

LOKOMOTIVA ŘADY 724.7

Hnací drážní vozidla řad 724.7 jsou určena pro středně těžkou a těžkou posunovací službu na drahách celostátních, regionálních a vlečkách o rozchodu 1 435 mm. Čtyřnápravové motorové lokomotivy o hmotnosti 18 tun na nápravu disponují elektrickým střídavě-stejnosměrným (AC/DC) přenosem výkonu. Lokomotivy jsou konstruovány jako kapotové, s věžovou kabinou strojvedoucího umístěnou blíže k zadnímu čelníku hlavního rámu. Uspořádání dvojkolí je B´o B´o a maximální rychlost lokomotiv je 80 km/h. Vozidla vznikla komplexní modernizací řady 740, 741, 742 (případně odvozených typů), nebo mohou být postavena nově včetně hlavního rámu.

Rozchod1 435 mm
Maximální výkon709 kW
Počet náprav4
Hmotnost72 t
Rychlost80 km/h
ProvedeníNová Modernizovaná
InteroperabilitaČeská republika Slovensko Bosna a Hercegovina 

LOKOMOTIVA ŘADY 744.0

Hnací drážní vozidlo řady 744.0 je určeno pro středně těžkou, těžkou posunovací a traťovou službu na drahách celostátních, regionálních a vlečkách o rozchodu 1 435 mm. Čtyřnápravová motorová lokomotiva o hmotnosti 18 tun na nápravu disponuje elektrickým střídavým (AC/AC) přenosem výkonu. Lokomotiva je konstruována jako kapotová, s věžovou kabinou strojvedoucího umístěnou blíže k zadnímu čelníku hlavního rámu. Uspořádání dvojkolí je B´o B´o a maximální rychlost lokomotivy je 100 (120) km/h.

Rozchod1 435 mm
Maximální výkon1550 kW
Počet náprav4
Hmotnost72 t
Rychlost120 km/h
ProvedeníNová
InteroperabilitaČeská republika Slovensko Rakousko Německo Polsko Maďarsko 

LOKOMOTIVA ŘADY 797.8

Hnací drážní vozidlo řady 797.8 je určeno pro lehkou posunovací službu na drahách celostátních, regionálních, vlečkách a speciálních o rozchodu 1 435 mm. Dvounápravová motorová lokomotiva o hmotnosti 12,5 tuny na nápravu disponuje elektrickým střídavě-stejnosměrným (AC/DC) přenosem výkonu. Lokomotiva je konstruována jako kapotová, s věžovou kabinou strojvedoucího umístěnou blíže k zadnímu čelníku hlavního rámu. Uspořádání dvojkolí je B, maximální rychlost lokomotivy je 40 km/h. Vozidlo vzniklo komplexní modernizací řad 700, 701, 702 (případně odvozených typů), nebo může být vyrobeno nově včetně hlavního rámu.

Rozchod1 435 mm
Maximální výkon250 kW
Počet náprav2
Hmotnost25 t
Rychlost40 km/h
ProvedeníNová Modernizovaná
InteroperabilitaČeská republika Slovensko Bosna a Hercegovina Polsko Maďarsko 

LOKOMOTIVA ŘADY TEM TMX

Hnací drážní vozidlo řady TEM TMX je určeno pro těžkou posunovací a traťovou službu na drahách celostátních, regionálních a vlečkách o rozchodu 1 520 mm. Šestinápravová motorová lokomotiva o hmotnosti 21 tun na nápravu disponuje elektrickým střídavě stejnosměrným (AC/DC) přenosem výkonu. Lokomotiva je konstruována jako kapotová, s věžovou kabinou strojvedoucího umístěnou blíže k zadnímu čelníku hlavního rámu. Uspořádání dvojkolí je C'o C'o. Maximální rychlost lokomotivy je 100 km/h. Lokomotiva splňuje normy TSI v rámci EU a GOST.

Rozchod1 520 mm
Maximální výkon1550 kW
Počet náprav6
Hmotnost138 t
Rychlost100 km/h
ProvedeníNová
InteroperabilitaUktajina Litva Lotyšsko Bělorusko Rusko 

LOKOMOTIVA ŘADY TME 3

Hnací drážní vozidlo řady TME 3 je určeno pro lehkou a středně těžkou posunovací službu především na průmyslových vlečkách a tratích o rozchodu 1 520 mm. Dvounápravová motorová lokomotiva o hmotnosti 23 tun na nápravu disponuje elektrickým střídavým (AC/AC) přenosem výkonu. Lokomotiva je konstruována jako kapotová s věžovou kabinou strojvedoucího umístěnou blíže k zadnímu čelníku hlavního rámu. Uspořádání dvojkolí je Bo a maximální rychlost lokomotivy je 60 km/h.

Rozchod1 520 mm
Maximální výkon403 kW
Počet náprav2
Hmotnost46 t
Rychlost60 km/h
ProvedeníNová
InteroperabilitaUktajina Litva Lotyšsko Bělorusko Rusko 

LOKOMOTIVY ŘADY TEM LTH / ТЭМ ЛТХ

Hnací drážní vozidla řady TEM LTH / ТЭМ ЛТХ jsou určena pro těžkou posunovací a traťovou službu na drahách celostátních, regionálních a vlečkách o rozchodu 1 520 mm. Čtyřnápravové motorové lokomotivy o hmotnosti 23 tun na nápravu disponují elektrickým střídavým (AC/AC) přenosem výkonu. Lokomotivy jsou konstruovány jako kapotové, s věžovou kabinou strojvedoucího umístěnou blíže k zadnímu čelníku hlavního rámu. Uspořádání dvojkolí je B'o B'o. Maximální rychlost lokomotiv je 100 km/h. Lokomotiva TEM LTH splňuje normy TSI v rámci EU, lokomotiva ТЭМ ЛТХ splňuje normy GOST.

Rozchod1 520 mm
Maximální výkon709 kW
Počet náprav4
Hmotnost92 t
Rychlost100 km/h
ProvedeníNová
InteroperabilitaUktajina Litva Lotyšsko Bělorusko Rusko