Lokomotivy pro těžký posun 1520 mm

Lokomotivy pro těžký posun vynikají vysokou tažnou silou a jsou vhodné pro posun s těžkými vlaky na svážných pahrbcích nebo vlečkách, mohou být využívány na přetahy vozů mezi vlečkou a přípojnou stanicí. V případě potřeby zastanou práci i v traťové službě.

*effiliner

Lokomotiva EffiLiner je určena pro těžkou posunovací a středně těžkou traťovou službu na drahách celostátních, regionálních a vlečkách. Čtyřnápravová motorová lokomotiva disponuje elektrickým střídavým (AC/AC) přenosem výkonu. Lokomotiva je konstruována jako kapotová, s věžovou kabinou strojvedoucího.

Rozchod1 435 mm
Maximální výkon970 kW
Počet náprav4
Hmotnost92 t
Rychlost100 km/h
ProvedeníNová
InteroperabilitaČeská republika Slovensko Rakousko Německo Polsko Maďarsko 

Lokomotiva řady TEM LTH / ТЭМ ЛТХ

Hnací drážní vozidla řady TEM LTH / ТЭМ ЛТХ jsou určena pro těžkou posunovací a traťovou službu na drahách celostátních, regionálních a vlečkách o rozchodu 1 520 mm. Čtyřnápravové motorové lokomotivy o hmotnosti 23 tun na nápravu disponují elektrickým střídavým (AC/AC) přenosem výkonu. Lokomotivy jsou konstruovány jako kapotové, s věžovou kabinou strojvedoucího umístěnou blíže k zadnímu čelníku hlavního rámu. Uspořádání dvojkolí je B'o B'o. Maximální rychlost lokomotiv je 100 km/h. Lokomotiva TEM LTH splňuje normy TSI v rámci EU, lokomotiva ТЭМ ЛТХ splňuje normy GOST.

Rozchod1 520 mm
Maximální výkon709 kW
Počet náprav4
Hmotnost92 t
Rychlost100 km/h
ProvedeníNová
InteroperabilitaUktajina Litva Lotyšsko Bělorusko Rusko 

Lokomotiva řady TEM TMX

Hnací drážní vozidlo řady TEM TMX je určeno pro těžkou posunovací a traťovou službu na drahách celostátních, regionálních a vlečkách o rozchodu 1 520 mm. Šestinápravová motorová lokomotiva o hmotnosti 21 tun na nápravu disponuje elektrickým střídavě stejnosměrným (AC/DC) přenosem výkonu. Lokomotiva je konstruována jako kapotová, s věžovou kabinou strojvedoucího umístěnou blíže k zadnímu čelníku hlavního rámu. Uspořádání dvojkolí je C'o C'o. Maximální rychlost lokomotivy je 100 km/h. Lokomotiva splňuje normy TSI v rámci EU a GOST.

Rozchod1 520 mm
Maximální výkon1550 kW
Počet náprav6
Hmotnost138 t
Rychlost100 km/h
ProvedeníNová
InteroperabilitaUktajina Litva Lotyšsko Bělorusko Rusko 

Lokomotiva řady TME1 / TME2 / ČME3-M

Hnací drážní vozidla řady TME1 / TME2 / ČME3-M jsou určena pro těžkou posunovací a traťovou službu na drahách celostátních, regionálních a vlečkách o rozchodu 1 520 mm. Šestinápravová motorová lokomotiva o hmotnosti 20 nebo 21 tun na nápravu disponuje elektrickým střídavě stejnosměrným (AC/DC) přenosem výkonu. Lokomotiva je konstruována jako kapotová, s věžovou kabinou strojvedoucího. Uspořádání dvojkolí je C'o C'o. Maximální rychlost lokomotivy je 95 km/h. Vozidlo vzniklo komplexní modernizací řady ČME-3 (případně odvozených typů).

Rozchod1 520 mm
Maximální výkon1550 kW
Počet náprav6
Hmotnost126 t
Rychlost95 km/h
ProvedeníModernizovaná
InteroperabilitaUktajina Litva Lotyšsko Bělorusko Rusko