Lokomotivy pro traťovou službu 1520 mm

Lokomotivy pro traťovou službu disponují vysokým výkonem spalovacího motoru, vysokou maximální rychlostí a zařízením, které umožňuje jejich nasazení na traťové výkony na drahách celostátních i regionálních. Je možno je provozovat jak samostatně, případně mohou být spojeny ve vícenásobném řízení. Samozřejmostí je také schválení pro provoz na kolejích v zahraničí.

*effiliner

Lokomotiva EffiLiner je určena pro těžkou posunovací a středně těžkou traťovou službu na drahách celostátních, regionálních a vlečkách. Čtyřnápravová motorová lokomotiva disponuje elektrickým střídavým (AC/AC) přenosem výkonu. Lokomotiva je konstruována jako kapotová, s věžovou kabinou strojvedoucího.

Rozchod1 435 mm
Maximální výkon970 kW
Počet náprav4
Hmotnost92 t
Rychlost100 km/h
ProvedeníNová
InteroperabilitaČeská republika Slovensko Rakousko Německo Polsko Maďarsko 

*heavyliner

Lokomotiva HeavyLiner je určena pro těžkou traťovou službu na drahách celostátních a regionálních. Motorová podvozková lokomotiva disponuje elektrickým střídavým (AC/AC) přenosem výkonu. Lokomotiva je konstruována jako skříňová s dvojicí kabin strojvedoucího.

Rozchod1 435 mm
Maximální výkon2100 kW
Počet náprav4
Hmotnost120 t
Rychlost120 km/h
ProvedeníNová
InteroperabilitaČeská republika Slovensko Uktajina Litva Lotyšsko Bělorusko Rusko 

Lokomotiva řady TEM TMX

Hnací drážní vozidlo řady TEM TMX je určeno pro těžkou posunovací a traťovou službu na drahách celostátních, regionálních a vlečkách o rozchodu 1 520 mm. Šestinápravová motorová lokomotiva o hmotnosti 21 tun na nápravu disponuje elektrickým střídavě stejnosměrným (AC/DC) přenosem výkonu. Lokomotiva je konstruována jako kapotová, s věžovou kabinou strojvedoucího umístěnou blíže k zadnímu čelníku hlavního rámu. Uspořádání dvojkolí je C'o C'o. Maximální rychlost lokomotivy je 100 km/h. Lokomotiva splňuje normy TSI v rámci EU a GOST.

Rozchod1 520 mm
Maximální výkon1550 kW
Počet náprav6
Hmotnost138 t
Rychlost100 km/h
ProvedeníNová
InteroperabilitaUktajina Litva Lotyšsko Bělorusko Rusko 

Lokomotiva řady TME1 / TME2 / ČME3-M

Hnací drážní vozidla řady TME1 / TME2 / ČME3-M jsou určena pro těžkou posunovací a traťovou službu na drahách celostátních, regionálních a vlečkách o rozchodu 1 520 mm. Šestinápravová motorová lokomotiva o hmotnosti 20 nebo 21 tun na nápravu disponuje elektrickým střídavě stejnosměrným (AC/DC) přenosem výkonu. Lokomotiva je konstruována jako kapotová, s věžovou kabinou strojvedoucího. Uspořádání dvojkolí je C'o C'o. Maximální rychlost lokomotivy je 95 km/h. Vozidlo vzniklo komplexní modernizací řady ČME-3 (případně odvozených typů).

Rozchod1 520 mm
Maximální výkon1550 kW
Počet náprav6
Hmotnost126 t
Rychlost95 km/h
ProvedeníModernizovaná
InteroperabilitaUktajina Litva Lotyšsko Bělorusko Rusko