Speciální vozidla 1 435 a 1 520 mm

Pro výstavbu, rekonstrukce a údržbu tratí včetně diagnostiky a opravy trolejového vedení společnost CZ LOKO vyvinula a vyrábí řadu nových a modernizovaných speciálních vozidel. Díky novému hydrostatickému přenosu trakčních sil, unifikaci dílů a celé řadě technických řešení umožňují vozidla provozovatelům výrazně zvýšit produktivitu práce pracovní čety při zachování bezpečnosti osob i zařízení.

Motorový univerzální vozík MUV 74

Speciální drážní vozidlo SUPERMUV 74 je určeno pro přepravu pracovních čet údržby železničního svršku včetně drobné mechanizace a materiálu na drahách celostátních, regionálních, speciálních a vlečkách o rozchodu 1 435 nebo 1 520 mm. Dvounápravové vozidlo o hmotnosti 6,25 tuny na nápravu disponuje hydrostatickým přenosem výkonu. V přední části vozidla se nachází prostorná kabina s otočným řídicím stanovištěm. Uspořádání dvojkolí je Bo a maximální rychlost vozidla je až 75 km/h.

Rozchod1 435 mm, 1 520 mm
Maximální výkon138 kW
Počet náprav2
Hmotnost12 t
Rychlost75 km/h
Provedení
InteroperabilitaČeská republika 

MVTV 2.2

Speciální drážní vozidlo MVTV 2.2 je určeno pro kontrolu geometrické polohy trakčního vedení včetně jeho údržby a k přepravě zaměstnanců a materiálu na drahách celostátních, regionálních a vlečkách o rozchodu 1 435 nebo 1 520 mm. Dvounápravové vozidlo o hmotnosti 14,5 tun na nápravu disponuje elektrickým střídavě-stejnosměrným (AC/DC) přenosem výkonu. Uspořádání dvojkolí je A'o A'o a maximální rychlost vozidla je 90 km/h. Vozidlo vzniklo komplexní modernizací řady MVTV 2.

Rozchod1 435 mm, 1 520 mm
Maximální výkon266 kW
Počet náprav2
Hmotnost27 t
Rychlost90 km/h
Provedení
InteroperabilitaČeská republika 

Strojní vytahovák pražců SVP 60.2 EDWARD

Speciální drážní vozidlo SVP 60.2 EDWARD je určeno pro univerzální použití (např. vytahování pražců, sekačka trávy, smetadlo, nakládací drapák, bagr) na drahách celostátních, regionálních a vlečkách o rozchodu 1 435 mm. Dvounápravové vozidlo o hmotnosti 7,5 tun na nápravu disponuje hydrostatickým přenosem výkonu. Uspořádání dvojkolí je Bo a maximální rychlost vozidla je 60 km/h. Vozidlo vzniklo komplexní modernizací vozidla SVP 60 (příp. SVP 74), přičemž byl kladen velký důraz na unifikaci jeho konstrukčního řešení s již prověřenou koncepcí speciálního vozidla MUV 74.

Rozchod1 435 mm, 1 520 mm
Maximální výkon96 kW
Počet náprav2
Hmotnost15 t
Rychlost60 km/h
Provedení
InteroperabilitaČeská republika