lehký posun
LOKOMOTIVY PRO
LEHKÝ POSUN

1 435 mm  1 520 mm

středně težký posun
LOKOMOTIVY PRO
STŘEDNĚ TEŽKÝ POSUN

1 435 mm  1 520 mm

těžký posun
LOKOMOTIVY PRO
TĚŽKÝ POSUN

1 435 mm  1 520 mm

traťová služba
LOKOMOTIVY PRO
TRAŤOVOU SLUŽBU

1 435 mm  1 520 mm

speciální vozidla
SPECIÁLNÍ VOZIDLA


1 435 mm  1 520 mm


Středně těžký posun

Lokomotivy pro středně těžký posun jsou vhodné zejména pro posun v seřaďovacích stanicích, vlečkách s pravidelným obratem vozů, nebo mohou být také používány na přetahy vozů mezi vlečkou a přípojnou stanicí. Disponují optimálním výkonem spalovacího motoru pro tento typ služby, vynikají výbornými rozhledovými poměry, ekologickými a ekonomickými přínosy.

LOKOMOTIVA ŘADY 719.7

Hnací drážní vozidlo řady 719.7 je určeno pro středně těžkou posunovací a traťovou službu na drahách celostátních, regionálních a vlečkách o rozchodu 1 435 mm. Dvounápravová motorová lokomotiva o hmotnosti 18 (alternativně až 22) tun na nápravu disponuje elektrickým střídavým (AC/AC) přenosem výkonu. Lokomotiva je konstruována jako kapotová s věžovou kabinou strojvedoucího umístěnou blíže k zadnímu čelníku hlavního rámu. Uspořádání dvojkolí je Bo a maximální rychlost lokomotivy je 80 km/h.

Rozchod1 435 mm
Maximální výkon403 kW
Počet náprav2
Hmotnost44 t
Rychlost80 km/h
ProvedeníNová
InteroperabilitaČeská republika 

LOKOMOTIVA ŘADY 724.7

Hnací drážní vozidla řad 724.7 jsou určena pro středně těžkou a těžkou posunovací službu na drahách celostátních, regionálních a vlečkách o rozchodu 1 435 mm. Čtyřnápravové motorové lokomotivy o hmotnosti 18 tun na nápravu disponují elektrickým střídavě-stejnosměrným (AC/DC) přenosem výkonu. Lokomotivy jsou konstruovány jako kapotové, s věžovou kabinou strojvedoucího umístěnou blíže k zadnímu čelníku hlavního rámu. Uspořádání dvojkolí je B´o B´o a maximální rychlost lokomotiv je 80 km/h. Vozidla vznikla komplexní modernizací řady 740, 741, 742 (případně odvozených typů), nebo mohou být postavena nově včetně hlavního rámu.

Rozchod1 435 mm
Maximální výkon709 kW
Počet náprav4
Hmotnost72 t
Rychlost80 km/h
ProvedeníNová Modernizovaná
InteroperabilitaČeská republika Slovensko Bosna a Hercegovina 

LOKOMOTIVA ŘADY 740.3

Hnací drážní vozidlo řady 740.3 je určeno pro lehkou posunovací a traťovou službu na drahách celostátních, regionálních a vlečkách o rozchodu 1 435 mm. Čtyřnápravová motorová lokomotiva o hmotnosti 16 (alternativně až 18) tun na nápravu disponuje elektrickým střídavě-stejnosměrným (AC/DC) přenosem výkonu. Lokomotiva je konstruována jako kapotová, s kabinou strojvedoucího umístěnou blíže k zadnímu čelníku hlavního rámu. Uspořádání dvojkolí je B´o B´o, maximální rychlost lokomotivy je 60 km/h v posunovacím režimu a 80 km/h v traťovém režimu. Vozidlo vzniklo remotorizací řady 740.

Rozchod1 435 mm
Maximální výkon403 kW
Počet náprav4
Hmotnost72 t
Rychlost80 km/h
ProvedeníRemotorizovaná
InteroperabilitaČeská republika Slovensko 

LOKOMOTIVA ŘADY 741.7

Hnací drážní vozidlo řady 741.7 je určeno pro středně těžkou, těžkou posunovací a traťovou službu na drahách celostátních, regionálních a vlečkách o rozchodu 1 435 mm. Čtyřnápravová motorová lokomotiva o hmotnosti 18 tun na nápravu disponuje elektrickým střídavě-stejnosměrným (AC/DC) přenosem výkonu. Uspořádání dvojkolí je B´o B´o a maximální rychlost lokomotivy je 100 km/h. Vozidlo vznikla komplexní modernizací řady 740, 741, 742 (případně odvozených typů).

Rozchod1 435 mm
Maximální výkon1000 kW
Počet náprav4
Hmotnost72 t
Rychlost100 km/h
ProvedeníModernizovaná
InteroperabilitaČeská republika Slovensko Polsko Maďarsko 

LOKOMOTIVA ŘADY 742.7

Hnací drážní vozidlo řady 742.7 je určeno pro středně těžkou, těžkou posunovací a traťovou službu na drahách celostátních, regionálních a vlečkách o rozchodu 1 435 mm. Čtyřnápravová motorová lokomotiva o hmotnosti 16 tun na nápravu disponuje elektrickým střídavě-stejnosměrným (AC/DC) přenosem výkonu. Uspořádání dvojkolí je B´o B´o a maximální rychlost lokomotivy je 100 km/h. Vozidlo vzniklo komplexní modernizací řady 740, 741, 742 (případně odvozených typů).

Rozchod1 435 mm
Maximální výkon1000 kW
Počet náprav4
Hmotnost64 t
Rychlost100 km/h
ProvedeníModernizovaná
InteroperabilitaČeská republika Slovensko Polsko Maďarsko 

Lokomotiva řady 744.0

Hnací drážní vozidlo řady 744.0 je určeno pro středně těžkou, těžkou posunovací a traťovou službu na drahách celostátních, regionálních a vlečkách o rozchodu 1 435 mm. Čtyřnápravová motorová lokomotiva o hmotnosti 18 tun na nápravu disponuje elektrickým střídavým (AC/AC) přenosem výkonu. Lokomotiva je konstruována jako kapotová, s věžovou kabinou strojvedoucího umístěnou blíže k zadnímu čelníku hlavního rámu. Uspořádání dvojkolí je B´o B´o a maximální rychlost lokomotivy je 100 (120) km/h.

Rozchod1 435 mm
Maximální výkon1550 kW
Počet náprav4
Hmotnost72 t
Rychlost120 km/h
ProvedeníNová
InteroperabilitaČeská republika Slovensko Rakousko Německo Polsko Maďarsko 

LOKOMOTIVA ŘADY SM42

Hnací drážní vozidlo řady SM42 je určeno pro lehkou a středně těžkou posunovací službu na drahách celostátních, regionálních a vlečkách o rozchodu 1 435 mm. Čtyřnápravová motorová lokomotiva o hmotnosti 18 tun na nápravu disponuje elektrickým střídavě-stejnosměrným (AC/DC) přenosem výkonu. Lokomotiva je konstruována jako kapotová, s věžovou kabinou strojvedoucího umístěnou blíže k přednímu čelníku hlavního rámu. Uspořádání dvojkolí je B'o B'o a maximální rychlost lokomotivy je 90 km/h. Vozidlo vzniklo komplexní modernizací řady SM42.

Rozchod1 435 mm
Maximální výkon806 kW
Počet náprav4
Hmotnost72 t
Rychlost90 km/h
ProvedeníModernizovaná
InteroperabilitaPolsko