lehký posun
LOKOMOTIVY PRO
LEHKÝ POSUN

1 435 mm  1 520 mm

středně težký posun
LOKOMOTIVY PRO
STŘEDNĚ TEŽKÝ POSUN

1 435 mm  1 520 mm

těžký posun
LOKOMOTIVY PRO
TĚŽKÝ POSUN

1 435 mm  1 520 mm

traťová služba
LOKOMOTIVY PRO
TRAŤOVOU SLUŽBU

1 435 mm  1 520 mm

speciální vozidla
SPECIÁLNÍ VOZIDLA


1 435 mm  1 520 mm


Lokomotivy pro traťovou službu

Lokomotivy pro traťovou službu disponují vysokým výkonem spalovacího motoru, vysokou maximální rychlostí a zařízením, které umožňuje jejich nasazení na traťové výkony na drahách celostátních i regionálních. Je možno je provozovat jak samostatně, případně mohou být spojeny ve vícenásobném řízení. Samozřejmostí je také schválení pro provoz na kolejích v zahraničí.

LOKOMOTIVA ŘADY 708.7

Hnací drážní vozidlo řady 708.7 je určeno pro lehkou posunovací a traťovou službu na drahách celostátních, regionálních a vlečkách o rozchodu 1 435 mm. Dvounápravová motorová lokomotiva o hmotnosti 17 tun na nápravu disponuje elektrickým střídavě-stejnosměrným (AC/DC) přenosem výkonu. Lokomotiva je konstruována jako kapotová, s věžovou kabinou strojvedoucího umístěnou blíže k zadnímu čelníku hlavního rámu. Uspořádání dvojkolí je Bo a maximální rychlost lokomotivy je 80 km/h. Vozidla vznikla remotorizací řady 708.

Rozchod1 435 mm
Maximální výkon328 kW
Počet náprav2
Hmotnost34 t
Rychlost80 km/h
ProvedeníRemotorizovaná
InteroperabilitaČeská republika Slovensko 

LOKOMOTIVA ŘADY 719.7

Hnací drážní vozidlo řady 719.7 je určeno pro středně těžkou posunovací a traťovou službu na drahách celostátních, regionálních a vlečkách o rozchodu 1 435 mm. Dvounápravová motorová lokomotiva o hmotnosti 18 (alternativně až 22) tun na nápravu disponuje elektrickým střídavým (AC/AC) přenosem výkonu. Lokomotiva je konstruována jako kapotová s věžovou kabinou strojvedoucího umístěnou blíže k zadnímu čelníku hlavního rámu. Uspořádání dvojkolí je Bo a maximální rychlost lokomotivy je 80 km/h.

Rozchod1 435 mm
Maximální výkon403 kW
Počet náprav2
Hmotnost44 t
Rychlost80 km/h
ProvedeníNová
InteroperabilitaČeská republika 

LOKOMOTIVA ŘADY 741.7

Hnací drážní vozidlo řady 741.7 je určeno pro středně těžkou, těžkou posunovací a traťovou službu na drahách celostátních, regionálních a vlečkách o rozchodu 1 435 mm. Čtyřnápravová motorová lokomotiva o hmotnosti 18 tun na nápravu disponuje elektrickým střídavě-stejnosměrným (AC/DC) přenosem výkonu. Uspořádání dvojkolí je B´o B´o a maximální rychlost lokomotivy je 100 km/h. Vozidlo vznikla komplexní modernizací řady 740, 741, 742 (případně odvozených typů).

Rozchod1 435 mm
Maximální výkon1000 kW
Počet náprav4
Hmotnost72 t
Rychlost100 km/h
ProvedeníModernizovaná
InteroperabilitaČeská republika Slovensko Polsko Maďarsko 

LOKOMOTIVA ŘADY 742.7

Hnací drážní vozidlo řady 742.7 je určeno pro středně těžkou, těžkou posunovací a traťovou službu na drahách celostátních, regionálních a vlečkách o rozchodu 1 435 mm. Čtyřnápravová motorová lokomotiva o hmotnosti 16 tun na nápravu disponuje elektrickým střídavě-stejnosměrným (AC/DC) přenosem výkonu. Uspořádání dvojkolí je B´o B´o a maximální rychlost lokomotivy je 100 km/h. Vozidlo vzniklo komplexní modernizací řady 740, 741, 742 (případně odvozených typů).

Rozchod1 435 mm
Maximální výkon1000 kW
Počet náprav4
Hmotnost64 t
Rychlost100 km/h
ProvedeníModernizovaná
InteroperabilitaČeská republika Slovensko Polsko Maďarsko 

LOKOMOTIVA ŘADY 744.0

Hnací drážní vozidlo řady 744.0 je určeno pro středně těžkou, těžkou posunovací a traťovou službu na drahách celostátních, regionálních a vlečkách o rozchodu 1 435 mm. Čtyřnápravová motorová lokomotiva o hmotnosti 18 tun na nápravu disponuje elektrickým střídavým (AC/AC) přenosem výkonu. Lokomotiva je konstruována jako kapotová, s věžovou kabinou strojvedoucího umístěnou blíže k zadnímu čelníku hlavního rámu. Uspořádání dvojkolí je B´o B´o a maximální rychlost lokomotivy je 100 (120) km/h.

Rozchod1 435 mm
Maximální výkon1550 kW
Počet náprav4
Hmotnost72 t
Rychlost120 km/h
ProvedeníNová
InteroperabilitaČeská republika Slovensko Rakousko Německo Polsko Maďarsko 

LOKOMOTIVA ŘADY 750.7

Hnací drážní vozidlo řady 750.7 je určeno pro osobní i nákladní traťovou službu na drahách celostátních, regionálních a vlečkách o rozchodu 1 435 mm. Čtyřnápravová motorová lokomotiva o hmotnosti 19 tun na nápravu disponuje elektrickým střídavě-stejnosměrným (AC/DC) přenosem výkonu. Lokomotiva je konstruována jako skříňová s dvojicí kabin strojvedoucího. Uspořádání dvojkolí je B'o B'o a maximální rychlost lokomotivy je 100 km/h. Vozidlo vzniklo komplexní modernizací řady 749 až 754 (případně odvozených typů).

Rozchod1 435 mm
Maximální výkon1550 kW
Počet náprav4
Hmotnost76 t
Rychlost100 km/h
ProvedeníModernizovaná
InteroperabilitaČeská republika 

LOKOMOTIVA ŘADY 753.6

Hnací drážní vozidlo řady 753.6 je určeno pro osobní i nákladní traťovou službu na drahách celostátních, regionálních a vlečkách o rozchodu 1 435 mm. Čtyřnápravová motorová lokomotiva o hmotnosti 18,75 tun na nápravu disponuje elektrickým střídavě-stejnosměrným (AC/DC) přenosem výkonu. Lokomotiva je konstruována jako skříňová s dvojicí kabin strojvedoucího. Uspořádání dvojkolí je B´o B´o a maximální rychlost lokomotivy je 100 km/h. Vozidlo vzniklo komplexní modernizací řady 749 až 754 (případně odvozených typů).

Rozchod1 435 mm
Maximální výkon1550 kW
Počet náprav4
Hmotnost75 t
Rychlost100 km/h
ProvedeníModernizovaná
InteroperabilitaČeská republika Slovensko Polsko Maďarsko 

LOKOMOTIVA ŘADY 774.7

Hnací drážní vozidlo řady 774.7 je určeno pro těžkou posunovací a traťovou službu na drahách celostátních, regionálních a vlečkách o rozchodu 1 435 mm. Šestinápravová motorová lokomotiva o hmotnosti 20 tun na nápravu disponuje elektrickým střídavě-stejnosměrným (AC/DC) přenosem výkonu. Lokomotiva je konstruována jako kapotová, s věžovou kabinou strojvedoucího umístěnou blíže k zadnímu čelníku hlavního rámu. Uspořádání dvojkolí je C´o C´o. Maximální rychlost lokomotivy je 90 km/h. Vozidlo vzniklo komplexní modernizací řady 770, 771, ČME3 (případně odvozených typů).

Rozchod1 435 mm
Maximální výkon1550 kW
Počet náprav6
Hmotnost120 t
Rychlost90 km/h
ProvedeníModernizovaná
InteroperabilitaČeská republika Slovensko Polsko Maďarsko Uktajina Litva Lotyšsko Bělorusko