Remotorizované lokomotivy

Pro hnací vozidla, která koncepčně vyhovují provozním nárokům, avšak jsou vybavena zastaralým typem spalovacího motoru nebo motorem zbytečně vysokého výkonu, přináší řešení program remotorizace. Náhradou původního spalovacího motoru za nový moderní získá vozidlo vyšší spolehlivost a optimální výkon, čímž dojde ke snížení nákladů na provozní hmoty, údržbu a v neposlední řadě také za použití dopravní cesty z důvodu použití motoru splňující emise odpovídající platným normám.

Lokomotiva řady 704.7

Hnací drážní vozidlo řady 704.7 je určeno pro lehkou posunovací službu na drahách celostátních, regionálních a vlečkách o rozchodu 1 435 mm. Dvounápravová motorová lokomotiva o hmotnosti 18 tun na nápravu disponuje elektrickým střídavě-stejnosměrným (AC/DC) přenosem výkonu. Lokomotiva je konstruována jako kapotová, s věžovou kabinou strojvedoucího umístěnou blíže k zadnímu čelníku hlavního rámu. Uspořádání dvojkolí je Bo a maximální rychlost lokomotivy je 65 km/h. Vozidlo vzniklo remotorizací řady 704.

Rozchod1 435 mm
Maximální výkon328 kW
Počet náprav2
Hmotnost36 t
Rychlost65 km/h
ProvedeníRemotorizovaná
InteroperabilitaČeská republika Slovensko