• HOT LINE SERVIS

    Volejte

    +420 725 862 060

  • 2M62UM2M62UM

    Dvoudílná motorová lokomotiva řady 2M62UM je zkonstruována jako skříňová s jednou kabinou strojvedoucího v každé sekci. Lokomotiva je vybavena střídavě-stejnosměrným přenosem výkonu (AC/DC) ze spalovacího motoru na šest hnacích dvojkolí v každé ze dvou sekcí. Parametry vozidla jsou optimalizovány pro traťovou službu.

    Základní parametry

    Rozchod 1 520 mm
    Vyhovuje normám EN
    Počet hnacích náprav 2x 6
    Uspořádání pojezdu 2x C'o C'o
    Nejvyšší provozní rychlost 100 km/h
    Min. poloměr oblouku 125 m
    Přenos výkonu  elektrický AC/DC
    Spalovací motor 2x MTU 16V 4000 R43
    EU Stage IIIA
    Jmenovitý výkon 2x 2 200 kW
    Maximální tažná síla 2x 432 kN
    Jmenovitá hmotnost 2x 138 t
    Hmotnost na nápravu 23 t
    Výkon kompresoru 2x 318 m3
    Objem palivové nádrže 2x 7100 l
    Klimatická třída -40 až +40 ºC

    Výhody a přednosti

    • vysoká spolehlivost
    • nízké náklady na provoz a údržbu
    • ekologický provoz
    • prodloužené servisní intervaly
    • moderní koncepce a design
    • použití unifikovaných řešení
    • vysoký komfort a bezpečnost obsluhy
    • výborné rozhledové poměry

    Výbava

    • digitální řídicí systém
    • automatická regulace rychlosti (ARR)
    • vzdálený monitoring prostřednictvím GSM a GPS technologií
    • vícenásobné řízení
    • sušička vzduchu
    • elektrodynamická brzda (EDB)
    • skluzová ochrana (při rozjezdu)
    • kamerový systém

    Volitelná výbava

    • protismykové zařízení (při brzdění)

    Pojezd každé ze dvou sekcí lokomotivy tvoří dva třínápravové podvozky s individuálním pohonem všech dvojkolí. Trakční motory jsou na nápravách uloženy pomocí kluzných tlapových ložisek. Hnací agregát je uložen ve strojovně a skládá se ze spalovacího motoru MTU a trakčního alternátoru Lechmotoren. Ve strojovně jsou dále uloženy pomocné pohony, chladicí blok spalovacího motoru, pneumatický blok a elektrický rozvaděč s blokem elektrodynamické brzdy. Regulaci výkonu a ovládání celé lokomotivy zajišťuje řídicí systém MSV elektronika s funkcí automatické regulace rychlosti (ARR) a vzdálenou diagnostikou prostřednictvím GSM a GPS technologií. Lokomotiva je vybavena pneumatickou brzdou DAKO a zajišťovací (ruční) brzdou.

    Lokomotiva 2M62UM s dynamometrickým vozem v okolí lotyšského Melturi. Autor: Leonid Orlov

    Latvijas dzelzceļš (LDz)

    Máte zájem:

    Nejsou vyplněny všechny povinné položky. Povinné položky jsou označeny hvězdičkou *
    ×