• HOT LINE SERVIS

    Volejte

    +420 725 862 060

  • C30-MC30-M

    Lokomotiva řady C30-M je určena pro těžkou posunovací a traťovou službu na tratích a vlečkách o rozchodu 1520 mm. Šestinápravová motorová lokomotiva o hmotnosti 23 tun na nápravu disponuje elektrickým střídavě-stejnosměrným (AC/DC) přenosem výkonu. Lokomotiva je konstruována jako kapotová, s věžovou kabinou strojvedoucího umístěnou blíže k zadnímu čelníku hlavního rámu. Uspořádání dvojkolí je C‘o C‘o. Maximální rychlost lokomotivy je 100 km/h. Lokomotiva vznikla komplexní modernizací původní lokomotivy řady C30 (případně odvozených typů).

    Rozchod 1520 mm
    Vyhovuje normám EN
    Počet hnacích náprav 6
    Uspořádání pojezdu C'o C'o
    Nejvyšší provozní rychlost 100 km/h
    Min. poloměr oblouku 80 m
    Přenos výkonu AC/DC
    Spalovací motor CAT 3512C
    EU Stage IIIA
    Jmenovitý výkon 1550 kW
    Maximální tažná síla 436 kN
    Jmenovitá hmotnost 138 t
    Hmotnost na nápravu 23 t
    Výkon kompresoru 252 m3/h
    Objem palivové nádrže 11 000 l
    Klimatická třída -40 až +40 ºC

    Přínosy a výhody:

    • spolehlivost
    • výrazná úspora nákladů na provoz a údržbu
    • prodloužení životnosti lokomotivy
    • ekologický provoz – emisní limity EU Stage IIIA
    • moderní koncepce
    • použití unifikovaných řešení
    • vysoký komfort a bezpečnost obsluhy
    • výborné rozhledové poměry

    Výbava

    • vícenásobné řízení
    • prostorné a bezpečné plošiny pro posunovače
    • elektrodynamická brzda (EDB)
    • sušička vzduchu
    • skluzová ochrana (při trakci)
    • možnost dosazení radiového dálkového ovládání
    • možnost dosazení protismykového zařízení

    Hlavní rám je uložen na dvou třínápravových podvozcích, mezi kterými je umístěna palivová nádrž. Hnací agregát je na lokomotivě uložen v přední kapotě. Skládá se ze spalovacího motoru Caterpillar 3512C a trakčního a pomocného alternátoru Siemens. Pomocný alternátor slouží k napájení elektricky hnaných pomocných pohonů (kompresor s chladičem, ventilátory chlazení trakčních motoru, atd.). Tyto stroje jsou spojeny v jeden celek a prostřednictvím společného mezirámu uloženy na hlavním rámu lokomotivy. Přenos výkonu od spalovacího motoru na hnací dvojkolí je elektrický, střídavě-stejnosměrný (AC/DC) a tvoří ho trakční alternátor, usměrňovač a šest původních trakčních motorů. Trakční motor je individuální pro každé dvojkolí, na němž je uložen pomocí ložisek. V přední kapotě je dále uložena většina pomocných pohonů, chladicí blok spalovacího motoru a pneumatický blok. V zadní kapotě jsou umístěny elektrické rozváděče a dva bloky elektrodynamické brzdy (EDB). Regulaci výkonu a ovládání celé lokomotivy zajišťuje elektronický řídicí systém. Na lokomotivu jsou dosazeny tři systémy vzduchotlakých brzd DAKO, mechanická zajišťovací (ruční) brzda a elektrodynamická brzda.

    AS Operail

    Máte zájem:

    Nejsou vyplněny všechny povinné položky. Povinné položky jsou označeny hvězdičkou *
    ×