• HOT LINE SERVIS

    Volejte

    +420 725 862 060

  • EffiLiner 2000EffiLiner 2000

    Motorová lokomotiva řady EffiLiner 2000 je zkonstruována jako skříňová s dvojicí kabin strojvedoucího. Lokomotiva je vybavena střídavě-stejnosměrným přenosem výkonu (AC/AC) ze spalovacího motoru na čtyři hnací dvojkolí. Parametry vozidla jsou optimalizovány pro univerzální traťovou službu.

    Základní parametry

    Rozchod 1 435 mm
    Vyhovuje normám TSI
    Počet hnacích náprav 4
    Uspořádání pojezdu B'o B'o
    Nejvyšší provozní rychlost 120 km/h
    Min. poloměr oblouku 80 m
    Traťová třída B1
    Příčná přechodnost 1
    Přenos výkonu elektrický elektrický AC/AC
    Spalovací motor CAT 3512E
    EU Stage IIIB
    Jmenovitý výkon 1800 kW
    Maximální tažná síla 220 kN
    Jmenovitá hmotnost 80 t
    Hmotnost na nápravu 20 t
    Výkon kompresoru 175 m3/h
    Objem palivové nádrže 5000 l
    Klimatická třída -40 až +40 ºC

    Výhody a přednosti

    • vysoká spolehlivost
    • nízké náklady na provoz a údržbu
    • ekologický provoz
    • moderní koncepce a design
    • použití unifikovaných řešení
    • vysoký komfort a bezpečnost obsluhy
    • výborné rozhledové poměry
    • servisní interval: 30 000 km / 2 měsíce

    Výbava

    • digitální řídicí systém
    • automatická regulace rychlosti (ARR)
    • vzdálený monitoring prostřednictvím GSM a GPS technologií
    • vícenásobné řízení
    • valivé uložení trakčních motorů
    • sušička vzduchu
    • elektrodynamická brzda (EDB)
    • zajišťovací střadačová (pružinová) brzda
    • protismykové zařízení a skluzová ochrana
    • deformační prvky
    • kamerový systém
    • ETCS

    Pojezd lokomotivy tvoří dva dvounápravové podvozky s individuálním pohonem všech dvojkolí. Trakční motory jsou na nápravách uloženy pomocí valivých tlapových ložisek. Hnací agregát je uložen ve strojovně a skládá se ze spalovacího motoru Caterpillar a trakčního alternátoru Siemens. Ve strojovně jsou dále uloženy pomocné pohony, chladicí blok spalovacího motoru, pneumatický blok a elektrický rozvaděč s blokem elektrodynamické brzdy. Regulaci výkonu a ovládání celé lokomotivy zajišťuje řídicí systém MSV elektronika s funkcí automatické regulace rychlosti (ARR) a vzdálenou diagnostikou prostřednictvím GSM a GPS technologií. Lokomotiva je vybavena pneumatickou brzdou a zajišťovací (střadačovou) brzdou Knorr-Bremse.

    Máte zájem:

    Nejsou vyplněny všechny povinné položky. Povinné položky jsou označeny hvězdičkou *
    ×