• HOT LINE SERVIS

    Volejte

    +420 725 862 060

  • HybridShunter 400HybridShunter 400

    Hybridní lokomotiva HybridShunter je primárně určena pro posunovací a lehkou traťovou službu. Lokomotiva je vybavena hybridním přenosem výkonu. Primární hnací agregát je tvořen trakčními bateriemi. Sekundární hnací agregát vozidla tvoří spalovací motor Caterpillar. Spalovací motor plní funkci záložního pohonu a zdroje pro dobíjení trakčních baterií během provozu lokomotivy. Parametry vozidla jsou optimalizovány pro staniční posun a pro provoz na průmyslových vlečkách, např. hutních, důlních či petrochemických.

    Základní parametry

    Rozchod 1 435 mm
    Vyhovuje normám TSI
    Počet hnacích náprav 2
    Uspořádání pojezdu Bo
    Nejvyšší provozní rychlost 60 km/h
    Min. poloměr oblouku 80 m
    Traťová třída D2
    Příčná přechodnost 1
    Přenos výkonu hybridní
    Spalovací motor CAT 4.4
    EU Stage IIIB
    Jmenovitý výkon 444 kW
    Maximální tažná síla 147 kN
    Jmenovitá hmotnost 42 t
    Hmotnost na nápravu 21 t
    Výkon kompresoru 126 m3
    Objem palivové nádrže570  l
    Klimatická třída -40 až +50 ºC

    Výhody a přednosti

    • vysoká spolehlivost
    • nízké náklady na provoz a údržbu
    • ekologický provoz
    • hybridní přenos výkonu
    • individuálně řízený výkon trakčních motorů
    • moderní koncepce a design
    • použití unifikovaných řešení
    • vysoký komfort a bezpečnost obsluhy
    • výborné rozhledové poměry
    • prostorné a bezpečné plošiny pro posunovače
    • servisní interval: 10 000 km / 2 měsíce

    Výbava

    • digitální řídicí systém
    • vzdálený monitoring prostřednictvím GSM a GPS technologií
    • vícenásobné řízení
    • FLEXI-COIL vypružení
    • bezolejový kompresor Knorr
    • valivé vypružení trakčních motorů
    • sušička vzduchu
    • kotoučová brzda
    • elektrodynamická brzda (EDB)
    • zajišťovací střadačová (pružinová) brzda
    • skluzová ochrana (při rozjezdu)
    • deformační prvky

    Volitelná výbava​

    • automatické spřahovací zařízení
    • kamerový systém

    Dvounápravový pojezd vozidla je tvořen individuálně hnanými dvojkolími s vypružením a tlumením. Trakční motory jsou na nápravách uloženy pomocí valivých tlapových ložisek. V přední kapotě je umístěn kontejner s trakčními bateriemi a příslušenstvím, hnací agregát složený ze spalovacího motoru a trakčního alternátoru s příslušenstvím a 4Q měnič. V zadní kapotě je uložen pneumatický blok, elektrický rozvaděč, trakční měniče a blok elektrodynamické brzdy. Regulaci výkonu a ovládání celé lokomotivy zajišťuje řídicí systém MSV elektronika s funkcí tempomatu a vzdálenou diagnostikou prostřednictvím GSM a GPS technologií. Lokomotiva je vybavena pneumatickou brzdou a zajišťovací (střadačovou) brzdou Knorr-Bremse.

    HybridShunter 400
    HybridShunter 400
    HybridShunter 400
    HybridShunter 400

    Máte zájem:

    Nejsou vyplněny všechny povinné položky. Povinné položky jsou označeny hvězdičkou *
    ×