CZ LOKO - easy rent

Využijte možnosti střednědobého a dlouhodobého nájmu nových a modernizovaných kolejových vozidel z produkce CZ LOKO, které přinášejí vysokou spolehlivost, nízké provozní náklady, nižší nároky na údržbu a ekologický provoz = nižší náklady za dopravní cestu.

Pronájem lokomotivy:

zlepšuje finanční ukazatele umožňuje mimobilanční financování přináší transparentní vykazování nevyžaduje investiční schválení stabilizuje Cash Flow řeší konkrétní potřeby na míru

Po skončení doby nájmu může nájemce uplatnit opci na nákup vozidla, pokračovat v nájemní smlouvě, nebo smlouvu ukončit bez povinnosti vozidlo odkoupit.


Lokomotivní pool CZ LOKO tvoří vozidla těchto řad:

*effiliner

Lokomotiva EffiLiner je určena pro těžkou posunovací a středně těžkou traťovou službu na drahách celostátních, regionálních a vlečkách. Čtyřnápravová motorová lokomotiva disponuje elektrickým střídavým (AC/AC) přenosem výkonu. Lokomotiva je konstruována jako kapotová, s věžovou kabinou strojvedoucího.

Rozchod1 435 mm
Maximální výkon970 kW
Počet náprav4
Hmotnost92 t
Rychlost100 km/h
ProvedeníNová
InteroperabilitaČeská republika Slovensko Rakousko Německo Polsko Maďarsko 

*effishunter

Lokomotiva EffiShunter je určena pro lehkou posunovací a traťovou službu na drahách celostátních, regionálních a vlečkách. Dvounápravová motorová lokomotiva disponuje elektrickým střídavě-stejnosměrným (AC/DC) přenosem výkonu. Lokomotiva je konstruována jako kapotová, s věžovou kabinou strojvedoucího. Obrys vozidla splňuje normu UIC 505-1 (kinematický) a dále obrys drah speciálních (metro Praha, Budapešť a Varšava).

Rozchod1 435
Maximální výkon328 kW
Počet náprav2
Hmotnost32 t
Rychlost60 km/h
ProvedeníNová
InteroperabilitaČeská republika Slovensko Bosna a Hercegovina Polsko Maďarsko 

Lokomotiva řady 741.7

Hnací drážní vozidlo řady 741.7 je určeno pro středně těžkou, těžkou posunovací a traťovou službu na drahách celostátních, regionálních a vlečkách o rozchodu 1 435 mm. Čtyřnápravová motorová lokomotiva o hmotnosti 18 tun na nápravu disponuje elektrickým střídavě-stejnosměrným (AC/DC) přenosem výkonu. Uspořádání dvojkolí je B´o B´o a maximální rychlost lokomotivy je 100 km/h. Vozidlo vzniklo komplexní modernizací řady 740, 741, 742 (případně odvozených typů).

Rozchod1 435 mm
Maximální výkon1000 kW
Počet náprav4
Hmotnost72 t
Rychlost100 km/h
ProvedeníModernizovaná
InteroperabilitaČeská republika Slovensko Polsko Maďarsko 

Lokomotiva řady 753.6

Hnací drážní vozidlo řady 753.6 je určeno pro osobní i nákladní traťovou službu na drahách celostátních, regionálních a vlečkách o rozchodu 1 435 mm. Čtyřnápravová motorová lokomotiva o hmotnosti 18,75 tun na nápravu disponuje elektrickým střídavě-stejnosměrným (AC/DC) přenosem výkonu. Lokomotiva je konstruována jako skříňová s dvojicí kabin strojvedoucího. Uspořádání dvojkolí je B´o B´o a maximální rychlost lokomotivy je 100 km/h. Vozidlo vzniklo komplexní modernizací řady 749 až 754 (případně odvozených typů).

Rozchod1 435 mm
Maximální výkon1550 kW
Počet náprav4
Hmotnost75 t
Rychlost100 km/h
ProvedeníModernizovaná
InteroperabilitaČeská republika Slovensko Polsko Maďarsko 




Pro více informací kontaktujte:
Bc. Martin Prorok
CZ LOKO, a.s.
Drahelická 2083, 288 03 Nymburk
tel.: +420 325 518 867
e-mail: martin.prorok@czloko.cz