lehký posun
LOKOMOTIVY PRO
LEHKÝ POSUN

1 435 mm  1 520 mm

středně težký posun
LOKOMOTIVY PRO
STŘEDNĚ TEŽKÝ POSUN

1 435 mm  1 520 mm

těžký posun
LOKOMOTIVY PRO
TĚŽKÝ POSUN

1 435 mm  1 520 mm

traťová služba
LOKOMOTIVY PRO
TRAŤOVOU SLUŽBU

1 435 mm  1 520 mm

speciální vozidla
SPECIÁLNÍ VOZIDLA


1 435 mm  1 520 mm


CZ LOKO - easy rent

Využijte možnosti střednědobého a dlouhodobého nájmu nových a modernizovaných kolejových vozidel z produkce CZ LOKO, které přinášejí vysokou spolehlivost, nízké provozní náklady, nižší nároky na údržbu a ekologický provoz = nižší náklady za dopravní cestu.

Pronájem lokomotivy:

zlepšuje finanční ukazatele umožňuje mimobilanční financování přináší transparentní vykazování nevyžaduje investiční schválení stabilizuje Cash Flow řeší konkrétní potřeby na míru

Po skončení doby nájmu může nájemce uplatnit opci na nákup vozidla, pokračovat v nájemní smlouvě, nebo smlouvu ukončit bez povinnosti vozidlo odkoupit.


Lokomotivní pool CZ LOKO tvoří vozidla těchto řad:

LOKOMOTIVA ŘADY 719.7

Hnací drážní vozidlo řady 719.7 je určeno pro středně těžkou posunovací a traťovou službu na drahách celostátních, regionálních a vlečkách o rozchodu 1 435 mm. Dvounápravová motorová lokomotiva o hmotnosti 18 (alternativně až 22) tun na nápravu disponuje elektrickým střídavým (AC/AC) přenosem výkonu. Lokomotiva je konstruována jako kapotová s věžovou kabinou strojvedoucího umístěnou blíže k zadnímu čelníku hlavního rámu. Uspořádání dvojkolí je Bo a maximální rychlost lokomotivy je 80 km/h.

Rozchod1 435 mm
Maximální výkon403 kW
Počet náprav2
Hmotnost44 t
Rychlost80 km/h
ProvedeníNová
InteroperabilitaČeská republika 

LOKOMOTIVA ŘADY 741.7

Hnací drážní vozidlo řady 741.7 je určeno pro středně těžkou, těžkou posunovací a traťovou službu na drahách celostátních, regionálních a vlečkách o rozchodu 1 435 mm. Čtyřnápravová motorová lokomotiva o hmotnosti 18 tun na nápravu disponuje elektrickým střídavě-stejnosměrným (AC/DC) přenosem výkonu. Uspořádání dvojkolí je B´o B´o a maximální rychlost lokomotivy je 100 km/h. Vozidlo vznikla komplexní modernizací řady 740, 741, 742 (případně odvozených typů).

Rozchod1 435 mm
Maximální výkon1000 kW
Počet náprav4
Hmotnost72 t
Rychlost100 km/h
ProvedeníModernizovaná
InteroperabilitaČeská republika Slovensko Polsko Maďarsko 

LOKOMOTIVA ŘADY 742.7

Hnací drážní vozidlo řady 742.7 je určeno pro středně těžkou, těžkou posunovací a traťovou službu na drahách celostátních, regionálních a vlečkách o rozchodu 1 435 mm. Čtyřnápravová motorová lokomotiva o hmotnosti 16 tun na nápravu disponuje elektrickým střídavě-stejnosměrným (AC/DC) přenosem výkonu. Uspořádání dvojkolí je B´o B´o a maximální rychlost lokomotivy je 100 km/h. Vozidlo vzniklo komplexní modernizací řady 740, 741, 742 (případně odvozených typů).

Rozchod1 435 mm
Maximální výkon1000 kW
Počet náprav4
Hmotnost64 t
Rychlost100 km/h
ProvedeníModernizovaná
InteroperabilitaČeská republika Slovensko Polsko Maďarsko 

Lokomotiva řady 744.0

Hnací drážní vozidlo řady 744.0 je určeno pro středně těžkou, těžkou posunovací a traťovou službu na drahách celostátních, regionálních a vlečkách o rozchodu 1 435 mm. Čtyřnápravová motorová lokomotiva o hmotnosti 18 tun na nápravu disponuje elektrickým střídavým (AC/AC) přenosem výkonu. Lokomotiva je konstruována jako kapotová, s věžovou kabinou strojvedoucího umístěnou blíže k zadnímu čelníku hlavního rámu. Uspořádání dvojkolí je B´o B´o a maximální rychlost lokomotivy je 100 (120) km/h.

Rozchod1 435 mm
Maximální výkon1550 kW
Počet náprav4
Hmotnost72 t
Rychlost120 km/h
ProvedeníNová
InteroperabilitaČeská republika Slovensko Rakousko Německo Polsko Maďarsko 

LOKOMOTIVA ŘADY 753.6

Hnací drážní vozidlo řady 753.6 je určeno pro osobní i nákladní traťovou službu na drahách celostátních, regionálních a vlečkách o rozchodu 1 435 mm. Čtyřnápravová motorová lokomotiva o hmotnosti 18,75 tun na nápravu disponuje elektrickým střídavě-stejnosměrným (AC/DC) přenosem výkonu. Lokomotiva je konstruována jako skříňová s dvojicí kabin strojvedoucího. Uspořádání dvojkolí je B´o B´o a maximální rychlost lokomotivy je 100 km/h. Vozidlo vzniklo komplexní modernizací řady 749 až 754 (případně odvozených typů).

Rozchod1 435 mm
Maximální výkon1550 kW
Počet náprav4
Hmotnost75 t
Rychlost100 km/h
ProvedeníModernizovaná
InteroperabilitaČeská republika Slovensko Polsko Maďarsko 

LOKOMOTIVA ŘADY 794

Hnací drážní vozidlo řady 794 je určeno pro lehkou posunovací a traťovou službu na drahách celostátních, regionálních a vlečkách o rozchodu 1 435 mm. Dvounápravová motorová lokomotiva o hmotnosti 14 až 16 tun na nápravu disponuje elektrickým střídavě-stejnosměrným (AC/DC) přenosem výkonu. Lokomotiva je konstruována jako kapotová, s věžovou kabinou strojvedoucího umístěnou blíže k zadnímu čelníku hlavního rámu. Uspořádání dvojkolí je Bo a maximální rychlost lokomotivy je 60 km/h. Obrys vozidla splňuje normu UIC 505-1 (kinematický) a dále obrys drah speciálních (metro Praha, Budapešť a Varšava).

Rozchod1 435 mm
Maximální výkon328 kW
Počet náprav2
Hmotnost32 t
Rychlost60 km/h
ProvedeníNová
InteroperabilitaČeská republika Slovensko Bosna a Hercegovina Polsko Maďarsko 




Pro více informací kontaktujte:
Roman Čechura
CZ LOKO, a.s.
Drahelická 2083, 288 03 Nymburk
tel.: +420 325 518 867
e-mail: roman.cechura@czloko.cz