• HOT LINE SERVIS

    Volejte

    +420 725 862 060

  • Motorový univerzální vozík MUV 75

    Motorové univerzální vozidlo MUV 75 je určeno pro údržbu železničních tratí. Vozidlo je vybaveno hydrostatickým přenosem výkonu ze spalovacího motoru na dvě hnací dvojkolí.

    Základní parametry

    Rozchod 1 435 mm
    Vyhovuje normám EN
    Počet hnacích náprav 2
    Uspořádání pojezdu Bo
    Nejvyšší provozní rychlost 75 km/h
    Min. poloměr oblouku 90 m
    Přenos výkonu  hydrostatický
    Spalovací motor CAT C4.4
    EU Stage IIIB
    Jmenovitý výkon 130 kW
    Maximální tažná síla 16 kN
    Jmenovitá hmotnost 14,7 t
    Hmotnost na nápravu 7,35 t
    Objem palivové nádrže 300 l
    Hmotnost nákladu max. 5 t
    Obsaditelnost (sedící osoby) 1+6
    Klimatická třída -25 až +40 ºC

    Výhody a přednosti

    • vysoká spolehlivost
    • nízké náklady na provoz a údržbu
    • ekologický provoz
    • moderní koncepce a design
    • použití unifikovaných řešení
    • vysoký komfort a bezpečnost obsluhy
    • výborné rozhledové poměry
    • servisní interval: 1 000 km / 3 měsíce

    Výbava

    • digitální řídicí systém
    • tempomat
    • pracovní rychlost 2 – 10 km/h
    • sušička vzduchu
    • zajišťovací střadačová (pružinová) brzda
    • kotoučová brzda

    Soubory ke stažení

    Typový výkres MUV 75 (399kB)

    Volitelná výbava

    • hydraulický nakládací jeřáb s dálkovým ovládáním
    • rotátor, hák, drapák, lžíce, vrták, aj.
    • sekačka travního porostu
    • smeták nástupišť a dalších prostor
    • sněhová fréza
    • sněhový pluh
    • cisternová nástavba
    • pojízdná dílna
    • trolejová nástavba
    • vysavač
    • štěpkovač
    • štěrkový pluh
    • měřicí systém GPK aj.

    Dvounápravový pojezd vozidla je tvořen dvojkolími s vnitřním uložením nápravových ložisek a vypružením. Každé dvojkolí je individuálně poháněno vlastním hydromotorem. Hnací agregát je uložen za kabinou a se skládá ze spalovacího motoru Caterpillar a hydrobloku z komponentů Parker. Za hnacím agregátem se nachází nákladový prostor se sklopnými a odnímatelnými bočnicemi. Pod hlavním rámem je umístěna nádrž na palivo, vozidlové baterie a pneublok. Na čelech vozidla jsou dosazeny ochranné prvky umístěné ve výšce nárazníků. Na vozidlo mohou být dosazena odpružená spřáhla. Na bocích vozidla jsou umístěny úchyty pro přepravu kolejnic různých délek. Vozidlo disponuje rychlostním režimem pro jízdu (0 – 75 km/h) a pracovní režimem (2 –10 km/h). Vozidlo je vybaveno pneumatickou brzdou a zajišťovací (střadačovou) brzdou.

    Správa železniční dopravní cesty, státní organizace

    Máte zájem:

    Nejsou vyplněny všechny povinné položky. Povinné položky jsou označeny hvězdičkou *
    ×