EffiShunter 600EffiShunter 600

EffiShunter 600 je vhodný pro středně těžký posun, především na vlečkách. Konstrukce umožňuje nasazení i v náročných podmínkách se zvýšenou okolní teplotou a prašností, které jsou typické pro hutní provozy. Úpravou uložení pojezdu lze dosáhnout průjezdnost oblouky o minimálním poloměru až 60 m. 

Základní parametry

Rozchod 1 435 mm
Vyhovuje normám EN
Počet hnacích náprav 4
Uspořádání pojezdu B0' B0'
Nejvyšší provozní rychlost 80 km/h
Min. poloměr oblouku 80 (60) m
Traťová třída B1
Příčná přechodnost 1
Přenos výkonu elektrický elektrický AC/DC
Spalovací motor CAT C18
EU Stage V
Jmenovitý výkon 563 kW
Maximální tažná síla 222 kN
Jmenovitá hmotnost 72-78 t
Hmotnost na nápravu 18 t
Výkon kompresoru 140 - 175 m3
Objem palivové nádrže 4000 l
Klimatická třída -25 až +40 ºC

Výhody a přednosti

  • vysoká spolehlivost
  • nízké náklady na provoz a údržbu
  • ekologický provoz
  • moderní koncepce a design
  • použití unifikovaných řešení
  • vysoký komfort a bezpečnost obsluhy
  • výborné rozhledové poměry
  • prostorné a bezpečné plošiny pro posunovače
  • servisní interval: až 10 000 km / 2 měsíce

Výbava

  • digitální řídicí systém
  • tempomat
  • vzdálený monitoring prostřednictvím GSM a GPS technologií
  • vícenásobné řízení
  • sušička vzduchu
  • skluzová ochrana (při rozjezdu)

Soubory ke stažení

EffiShunter 600 produktový list

Volitelná výbava

  • elektrodynamická brzda (EDB)
  • protismykové zařízení (při brzdění)
  • deformační prvky
  • valivé uložení trakčních motorů
  • radiové dálkové ovládání
  • automatické spřahovací zařízení
  • kamerový systém

Pojezd lokomotivy tvoří dva dvounápravové podvozky s individuálním pohonem všech dvojkolí. Trakční motory jsou na nápravách uloženy pomocí kluzných příp. valivých tlapových ložisek. Hnací agregát je na lokomotivě uložen v přední kapotě a skládá se ze spalovacího motoru Caterpillar a trakčního alternátoru Siemens. V přední kapotě je dále uložena většina pomocných pohonů, chladicí blok spalovacího motoru a pneumatický blok. V zadní kapotě je umístěn elektrický rozvaděč, příp. blok elektrodynamické brzdy. Regulaci výkonu a ovládání celé lokomotivy zajišťuje řídicí systém MSV elektronika s funkcí tempomatu a vzdálenou diagnostikou prostřednictvím GSM a GPS technologií. Lokomotiva je vybavena pneumatickou brzdou DAKO a zajišťovací (ruční) brzdou. Lokomotiva může být vybavena i elektrodynamickou brzdou (EDB).

ČEPRO, a.s.

Naftna Industrija Srbije a.d

Škoda Auto, a.s.

Třinecké železárny, a.s.

İsdemir

Mondi SCP, a.s.

Máte zájem:

Nejsou vyplněny všechny povinné položky. Povinné položky jsou označeny hvězdičkou *
×