• HOT LINE SERVIS

    Volejte

    +420 725 862 060

  • EffiLiner 1600EffiLiner 1600

    Motorová lokomotiva řady EffiLiner 1600 je zkonstruována jako skříňová s dvojicí kabin strojvedoucího. Lokomotiva je vybavena střídavě-stejnosměrným přenosem výkonu (AC/DC) ze spalovacího motoru na čtyři hnací dvojkolí. Parametry vozidla jsou optimalizovány pro traťovou službu.

    Základní parametry

    Rozchod 1 435 mm
    Vyhovuje normám EN
    Počet hnacích náprav 4
    Uspořádání pojezdu B'o B'o
    Nejvyšší provozní rychlost 100 km/h
    Min. poloměr oblouku 100 m
    Traťová třída B1
    Příčná přechodnost 1
    Přenos výkonu elektrický elektrický AC/DC
    Spalovací motor CAT 3512 C-HD
    EU Stage IIIA
    Jmenovitý výkon 1550 kW
    Maximální tažná síla 206 kN
    Jmenovitá hmotnost 76 t
    Hmotnost na nápravu 19,5 t
    Výkon kompresoru 175 m3/h
    Objem palivové nádrže 5000 l
    Klimatická třída -25 až +40 ºC

    Výhody a přednosti

    • vysoká spolehlivost
    • nízké náklady na provoz a údržbu
    • ekologický provoz
    • moderní koncepce a design
    • použití unifikovaných řešení
    • vysoký komfort a bezpečnost obsluhy
    • výborné rozhledové poměry
    • servisní interval: 10 000 km / 2 měsíce

    Výbava

    • digitální řídicí systém
    • automatická regulace rychlosti
    • vzdálený monitoring prostřednictvím GSM a GPS technologií
    • vícenásobné řízení
    • valivé uložení trakčních motorů
    • sušička vzduchu
    • elektrodynamická brzda (EDB)
    • zajišťovací střadačová (pružinová) brzda
    • protismykové zařízení a skluzová ochrana
    • deformační prvky

    Pojezd lokomotivy tvoří dva dvounápravové podvozky s individuálním pohonem všech dvojkolí. Trakční motory jsou na nápravách uloženy pomocí valivých tlapových ložisek. Hnací agregát je uložen ve strojovně a skládá se ze spalovacího motoru Caterpillar a trakčního alternátoru Siemens. Ve strojovně jsou dále uloženy pomocné pohony, chladicí blok spalovacího motoru, pneumatický blok a elektrický rozvaděč s blokem elektrodynamické brzdy. Regulaci výkonu a ovládání celé lokomotivy zajišťuje řídicí systém MSV elektronika s funkcí automatické regulace rychlosti (ARR) a vzdálenou diagnostikou prostřednictvím GSM a GPS technologií. Lokomotiva je vybavena pneumatickou brzdou a zajišťovací (střadačovou) brzdou DAKO.

    EffiLiner 1600
    EffiLiner 1600
    EffiLiner 1600
    EffiLiner 1600
    EffiLiner 1600
    EffiLiner 1600
    EffiLiner 1600
    EffiLiner 1600
    EffiLiner 1600
    EffiLiner 1600
    EffiLiner 1600
    EffiLiner 1600
    EffiLiner 1600
    EffiLiner 1600

    CER Slovakia, a.s.

    PSŽ, a.s.

    SD – Kolejová doprava, a. s.

    Unipetrol Doprava, a.s.

    Máte zájem:

    Nejsou vyplněny všechny povinné položky. Povinné položky jsou označeny hvězdičkou *
    ×