• HOT LINE SERVIS

    Volejte

    +420 725 862 060

  • EffiShunter 1600EffiShunter 1600

    Motorová lokomotiva řady EffiShunter 1600 je určena pro posunovací a traťovou službu. Lokomotiva je vybavena střídavě-stejnosměrným přenosem výkonu (AC/DC) ze spalovacího motoru na šest hnacích dvojkolí. Parametry vozidla jsou optimalizovány pro staniční posun a pro náročný provoz na průmyslových vlečkách, např. hutních, důlních či petrochemických s možností traťové služby.

    Základní parametry

    Rozchod 1 435 / 1524 mm 1520 mm
    Vyhovuje normám TSI GOST
    Počet hnacích náprav 6
    Uspořádání pojezdu C'o C'o
    Nejvyšší provozní rychlost 90 km/h
    Min. poloměr oblouku 120 m
    Traťová třída C2
    Příčná přechodnost 3
    Přenos výkonu elektrický elektrický AC/DC
    Spalovací motor CAT 3512 C-HD CAT 3508 B
    EU Stage IIIA II
    Jmenovitý výkon 1550 kW 970 kW
    Maximální tažná síla 383 kN
    Jmenovitá hmotnost 115,2 t 126 t
    Hmotnost na nápravu 19,2 t 21 t
    Výkon kompresoru 252 m3 360 m3
    Objem palivové nádrže 4500 - 5000 l
    Klimatická třída -40 až +40 ºC -50 až +40 ºC

    Výhody a přednosti

    • vysoká spolehlivost
    • nízké náklady na provoz a údržbu
    • ekologický provoz
    • moderní koncepce a design
    • použití unifikovaných řešení
    • vysoký komfort a bezpečnost obsluhy
    • výborné rozhledové poměry
    • prostorné a bezpečné plošiny pro posunovače
    • servisní interval: až 10 000 km / 2 měsíce

    Výbava

    • digitální řídicí systém
    • automatická regulace rychlosti (ARR)
    • vzdálený monitoring prostřednictvím GSM a GPS technologií
    • vícenásobné řízení
    • sušička vzduchu
    • skluzová ochrana (při rozjezdu)

    Volitelná výbava

    • valivé uložení trakčních motorů
    • elektrodynamická brzda (EDB)
    • protismykové zařízení (při brzdění)
    • deformační prvky
    • radiové dálkové ovládání
    • automatické spřahovací zařízení
    • kamerový systém

    Pojezd lokomotivy tvoří dva třínápravové podvozky s individuálním pohonem všech dvojkolí. Trakční motory jsou na nápravy uloženy pomocí kluzných příp. valivých tlapových ložisek. Hnací agregát je na lokomotivě uložen v přední kapotě a skládá se ze spalovacího motoru Caterpillar a trakčního alternátoru Siemens. V přední kapotě je dále uložena většina pomocných pohonů, chladicí blok spalovacího motoru a pneumatický blok. V zadní kapotě je umístěn elektrický rozvaděč, příp. blok elektrodynamické brzdy. Regulaci výkonu a ovládání celé lokomotivy zajišťuje řídicí systém MSV elektronika s funkcí automatické regulace rychlosti (ARR) a vzdálenou diagnostikou prostřednictvím GSM a GPS technologií. Lokomotiva je vybavena pneumatickou brzdou DAKO a zajišťovací (ruční) brzdou. Na přání může být lokomotiva vybavena i elektrodynamickou brzdou (EDB).

    EffiShunter 1600 maďarského dopravce CER Hungary. Autor: Gergő Kalmár.
    Effishunter 1600 autor HannuLehikoinen
    EffiShunter 1600 autor Martin Šarman
    EffiShunter 1600
    Effishunter 1600
    Effishunter 1600 řídící pult
    Effishunter 1600
    Effishunter 1600

    CER Cargo Holding

    Fenniarail Oy

    MVÁ Ktf.

    Máte zájem:

    Nejsou vyplněny všechny povinné položky. Povinné položky jsou označeny hvězdičkou *
    ×