• HOT LINE SERVIS

    +420 702 242 018

  • 741.7741.7

    Motorová lokomotiva řady 741.7 je určena pro posunovací a traťovou službu. Lokomotiva je vybavena střídavě-stejnosměrným přenosem výkonu (AC/DC) ze spalovacího motoru na čtyři hnací dvojkolí. Parametry vozidla jsou optimalizovány pro staniční posun a pro náročný provoz na průmyslových vlečkách, např. hutních, důlních či petrochemických s možností traťové služby.

    Základní parametry

    Rozchod 1 435 mm
    Vyhovuje normám EN
    Počet hnacích náprav 4
    Uspořádání pojezdu B0' B0'
    Nejvyšší provozní rychlost 100 km/h
    Min. poloměr oblouku 80 (60) m
    Traťová třída B1
    Příčná přechodnost 1
    Přenos výkonu elektrický elektrický AC/DC
    Spalovací motor CAT 3508 C
    EU Stage IIIA
    Jmenovitý výkon 1000 kW
    Maximální tažná síla 222 kN
    Jmenovitá hmotnost 72 t
    Hmotnost na nápravu 18 t
    Výkon kompresoru 186 m3
    Objem palivové nádrže 4000 l
    Klimatická třída -25 až +40 ºC

    Výhody a přednosti

    • vysoká spolehlivost
    • nízké náklady na provoz a údržbu
    • ekologický provoz
    • moderní koncepce a design
    • použití unifikovaných řešení
    • vysoký komfort a bezpečnost obsluhy
    • výborné rozhledové poměry
    • prostorné a bezpečné plošiny pro posunovače
    • servisní interval: až 10 000km / 2 měsíce

    Výbava

    • digitální řídicí systém
    • automatická regulace rychlosti (ARR)
    • vzdálený monitoring prostřednictvím
    • GSM a GPS technologií
    • vícenásobné řízení
    • sušička vzduchu
    • skluzová ochrana (při rozjezdu)

    Soubory ke stažení

    741.7 katalogový list (505 kB)

    Volitelná výbava

    • valivé uložení trakčních motorů
    • elektrodynamická brzda (EDB)
    • protismykové zařízení (při brzdění)
    • deformační prvky
    • radiové dálkové ovládání
    • automatické spřahovací zařízení
    • kamerový systém

    Pojezd lokomotivy tvoří dva dvounápravové podvozky s individuálním pohonem všech dvojkolí. Trakční motory jsou na nápravy uloženy pomocí kluzných příp. valivých tlapových ložisek. Hnací agregát je na lokomotivě uložen v přední kapotě a skládá se ze spalovacího motoru Caterpillar a trakčního alternátoru Siemens. V přední kapotě je dále uložena většina pomocných pohonů, chladicí blok spalovacího motoru a pneumatický blok. V zadní kapotě je umístěn elektrický rozvaděč, příp. blok elektrodynamické brzdy. Regulaci výkonu a ovládání celé lokomotivy zajišťuje řídicí systém MSV elektronika s funkcí automatické regulace rychlosti (ARR) a vzdálenou diagnostikou prostřednictvím GSM a GPS technologií. Lokomotiva je vybavena pneumatickou brzdou DAKO a zajišťovací (ruční) brzdou. Na přání může být lokomotiva vybavena i elektrodynamickou brzdou (EDB).

    ×