• HOT LINE SERVIS

    +420 702 242 018

  • EffiShunter 1000EffiShunter 1000

    EffiShunter 1000 představuje vrchol současného vývoje CZ LOKO. Je určen jak pro provoz na průmyslových vlečkách v nejnáročnějších podmínkách, tak pro traťovou službu. Pro tyto účely může být vybaven evproským zabezpečovacím systémem ETCS. Schválení dle mezinárodně uznávaného certifikátu TSI zaručuje maximální možnou interoperabilitu v zemích Evropské unie.

    Základní parametry

    Rozchod 1 435 mm
    Vyhovuje normám TSI
    Počet hnacích náprav 4
    Uspořádání pojezdu B0' B0'
    Nejvyšší provozní rychlost 100 km/h
    Min. poloměr oblouku 80 m
    Traťová třída C2
    Příčná přechodnost 1
    Přenos výkonu  elektrický AC/AC
    Spalovací motor CAT C32
    EU Stage V
    Jmenovitý výkon 895 kW
    Maximální tažná síla 262 kN
    Jmenovitá hmotnost 80 t
    Hmotnost na nápravu 20 t
    Výkon kompresoru 140 - 252 m3
    Objem palivové nádrže 4 200 l
    Klimatická třída -40 až +40 ºC

    Výhody a přednosti

    • vysoká spolehlivost
    • nízké náklady na provoz a údržbu
    • asynchronní přenos výkonu (AC/AC)
    • individuálně řízený výkon trakčních motorů
    • ekologický provoz
    • moderní koncepce a design
    • použití unifikovaných řešení
    • vysoký komfort a bezpečnost obsluhy
    • výborné rozhledové poměry
    • prostorné a bezpečné plošiny pro posunovače
    • servisní interval: 30 000 km / 2 měsíce

    Výbava

    • digitální řídicí systém
    • vzdálený monitoring prostřednictvím GSM a GPS technologií
    • vícenásobné řízení
    • FLEXI-COIL vypružení
    • valivé uložení trakčních motorů
    • sušička vzduchu
    • kotoučová brzda
    • elektrodynamická brzda (EDB)
    • zajišťovací střadačová (pružinová) brzda
    • protismykové zařízení a skluzová ochrana
    • deformační prvky

    Soubory ke stažení

    Effishunter 1000 produktový list

    Volitelná výbava

    • radiové dálkové ovládání
    • automatické spřahovací zařízení
    • kamerový systém
    • ETCS

    Pojezd lokomotivy tvoří dva dvounápravové podvozky s individuálním pohonem všech dvojkolí. Trakční motory jsou na nápravách uloženy pomocí valivých tlapových ložisek. Hnací agregát je na lokomotivě uložen v přední kapotě a skládá se ze spalovacího motoru Caterpillar a trakčního alternátoru Siemens. V přední kapotě je dále uložena většina pomocných pohonů, chladicí blok spalovacího motoru a pneumatický blok. V zadní kapotě je umístěn elektrický rozvaděč a blok elektrodynamické brzdy. Regulaci výkonu a ovládání celé lokomotivy zajišťuje řídicí systém MSV elektronika s funkcí tempomatu a vzdálenou diagnostikou prostřednictvím GSM a GPS technologií. Lokomotiva je vybavena pneumatickou brzdou a zajišťovací (střadačovou) brzdou DAKO.

    Mercitalia Shunting & Terminal

    DINAZZANO PO SpA

    ČD Cargo, a.s.

    Rail Traction Company SpA

    SŽ - Tovorni promet

    Trenitalia Tper

    Ferrovia Adriatico Sangritana

    Luka Koper (SLO)

    Subterra

    Ferrovie Nord Milano

    EVM Rail

    Máte zájem:

    Nejsou vyplněny všechny povinné položky. Povinné položky jsou označeny hvězdičkou *
    ×