• HOT LINE SERVIS

    +420 702 242 018

  • EffiShunter 300EffiShunter 300

    EffiShunter 300 je moderní dvounápravová lokomotiva vhodná pro lehký posun v depech, na vlečkách a ve stanicích. Dodržení obrysu vozidla pro dráhy speciální navíc umožňuje nasazení v tunelech metra. Jednoduchá konstrukce vozidla byla zvolena s ohledem na co nejnižší pořizovací i následné provozní náklady.

    Základní parametry

    Rozchod 1 435 mm 1520 mm
    Vyhovuje normám EN
    Počet hnacích náprav 2
    Uspořádání pojezdu B0
    Nejvyšší provozní rychlost 60 km/h
    Min. poloměr oblouku 60 m
    Traťová třída A
    Příčná přechodnost 2
    Přenos výkonu elektrický AC/DC
    Spalovací motor CAT C13B
    EU Stage V
    Jmenovitý výkon 328 kW
    Maximální tažná síla 97 kN
    Jmenovitá hmotnost 36 t
    Hmotnost na nápravu 18 t
    Výkon kompresoru 108 m3
    Objem palivové nádrže 700 l
    Klimatická třída -40 až +40 ºC

    Výhody a přednosti

    • vysoká spolehlivost
    • nízké náklady na provoz a údržbu
    • ekologický provoz
    • moderní koncepce a design
    • použití unifikovaných řešení
    • vysoký komfort a bezpečnost obsluhy
    • výborné rozhledové poměry
    • prostorné a bezpečné plošiny pro posunovače
    • servisní interval: 5 000 km / 2 měsíce

    Výbava

    • digitální řídicí systém
    • tempomat
    • online monitoring
    • vícenásobné řízení
    • bezolejový kompresor Knorr
    • sušička vzduchu
    • zajišťovací střadačová (pružinová) brzda
    • skluzová ochrana (při rozjezdu)

    Soubory ke stažení

    EffiShunter 300 produktový list
     

    Volitelná výbava

    • protismykové zařízení (při brzdění)
    • radiové dálkové ovládání
    • kamerový systém
    • automatické spřahovací zařízení

    Dvounápravový pojezd vozidla je tvořen individuálně hnanými dvojkolími s vypružením a tlumením. Trakční motory jsou na nápravách uloženy pomocí kluzných tlapových ložisek. Hnací agregát je na lokomotivě uložen v přední kapotě a skládá se ze spalovacího motoru Caterpillar a trakčního alternátoru Siemens. V přední kapotě je dále uložena většina pomocných pohonů, chladicí blok spalovacího motoru a pneumatický blok. V zadní kapotě je umístěn elektrický rozvaděč. Regulaci výkonu a ovládání celé lokomotivy zajišťuje řídicí systém MSV elektronika s funkcí tempomatu a vzdálenou diagnostikou prostřednictvím GSM a GPS technologií. Lokomotiva je vybavena pneumatickou brzdou a zajišťovací (střadačovou) brzdou DAKO.

    České dráhy, a.s.

    Výzkumný Ústav Železniční, a.s.

    METRO WARSZAWSKIE Sp. z o.o.

    ČEPRO, a.s.

    Infrastruktura železnice Srbije

    PKP Intercity

    Máte zájem:

    Nejsou vyplněny všechny povinné položky. Povinné položky jsou označeny hvězdičkou *
    ×