• HOT LINE SERVIS

    Volejte

    +420 725 862 060

  • EffiShunter 300EffiShunter 300

    Motorová lokomotiva EffiShunter 300 je primárně určena pro posunovací službu. Lokomotiva je vybavena střídavě-stejnosměrným přenosem výkonu (AC/DC) ze spalovacího motoru na dvě hnací dvojkolí. Parametry vozidla jsou optimalizovány pro posun v depech a ve stanicích, pro provoz na průmyslových vlečkách a drahách speciálních (např. metro).

    Základní parametry

    Rozchod 1 435 mm 1520 mm
    Vyhovuje normám TSI GOST
    Počet hnacích náprav 2
    Uspořádání pojezdu Bo
    Nejvyšší provozní rychlost 60 km/h
    Min. poloměr oblouku 60 m
    Traťová třída A
    Příčná přechodnost 2
    Přenos výkonu elektrický AC/DC
    Spalovací motor CAT C13
    EU Stage IIIB IIIA
    Jmenovitý výkon 328 kW
    Maximální tažná síla 97 kN
    Jmenovitá hmotnost 36 t
    Hmotnost na nápravu 18 t
    Výkon kompresoru 108 m3
    Objem palivové nádrže 700 l
    Klimatická třída -40 až +40 ºC

    Výhody a přednosti

    • vysoká spolehlivost
    • nízké náklady na provoz a údržbu
    • ekologický provoz
    • moderní koncepce a design
    • použití unifikovaných řešení
    • vysoký komfort a bezpečnost obsluhy
    • výborné rozhledové poměry
    • prostorné a bezpečné plošiny pro posunovače
    • servisní interval: 5 000 km / 2 měsíce

    Výbava

    • digitální řídicí systém
    • tempomat
    • vzdálený monitoring prostřednictvím GSM a GPS technologií
    • vícenásobné řízení
    • bezolejový kompresor Knorr
    • sušička vzduchu
    • zajišťovací střadačová (pružinová) brzda
    • skluzová ochrana (při rozjezdu)

    Volitelná výbava

    • protismykové zařízení (při brzdění)
    • radiové dálkové ovládání
    • kamerový systém
    • automatické spřahovací zařízení

    Dvounápravový pojezd vozidla je tvořen individuálně hnanými dvojkolími s vypružením a tlumením. Trakční motory jsou na nápravách uloženy pomocí kluzných tlapových ložisek. Hnací agregát je na lokomotivě uložen v přední kapotě a skládá se ze spalovacího motoru Caterpillar a trakčního alternátoru Siemens. V přední kapotě je dále uložena většina pomocných pohonů, chladicí blok spalovacího motoru a pneumatický blok. V zadní kapotě je umístěn elektrický rozvaděč. Regulaci výkonu a ovládání celé lokomotivy zajišťuje řídicí systém MSV elektronika s funkcí tempomatu a vzdálenou diagnostikou prostřednictvím GSM a GPS technologií. Lokomotiva je vybavena pneumatickou brzdou a zajišťovací (střadačovou) brzdou DAKO.

    EffiShunter 300
    EffiShunter 300
    EffiShunter 300
    EffiShunter 300
    EffiShunter 300
    EffiShunter 300
    EffiShunter 300 autor Filipp Kottedž
    EffiShunter 300
    EffiShunter 300
    EffiShunter 300

    České dráhy, a.s.

    Výzkumný Ústav Železniční, a.s.

    Máte zájem:

    Nejsou vyplněny všechny povinné položky. Povinné položky jsou označeny hvězdičkou *
    ×