EffiShunter 300EffiShunter 300

EffiShunter 300 je moderní dvounápravová lokomotiva vhodná pro lehký posun v depech, na vlečkách a ve stanicích. Dodržení obrysu vozidla pro dráhy speciální navíc umožňuje nasazení v tunelech metra. Jednoduchá konstrukce vozidla byla zvolena s ohledem na co nejnižší pořizovací i následné provozní náklady.

Základní parametry

Rozchod 1 435 mm 1520 mm
Vyhovuje normám EN
Počet hnacích náprav 2
Uspořádání pojezdu B0
Nejvyšší provozní rychlost 60 km/h
Min. poloměr oblouku 60 m
Traťová třída A
Příčná přechodnost 2
Přenos výkonu elektrický AC/DC
Spalovací motor CAT C13B
EU Stage V
Jmenovitý výkon 328 kW
Maximální tažná síla 97 kN
Jmenovitá hmotnost 36 t
Hmotnost na nápravu 18 t
Výkon kompresoru 108 m3
Objem palivové nádrže 700 l
Klimatická třída -40 až +40 ºC

Výhody a přednosti

  • vysoká spolehlivost
  • nízké náklady na provoz a údržbu
  • ekologický provoz
  • moderní koncepce a design
  • použití unifikovaných řešení
  • vysoký komfort a bezpečnost obsluhy
  • výborné rozhledové poměry
  • prostorné a bezpečné plošiny pro posunovače
  • servisní interval: 5 000 km / 2 měsíce

Výbava

  • digitální řídicí systém
  • tempomat
  • online monitoring
  • vícenásobné řízení
  • bezolejový kompresor Knorr
  • sušička vzduchu
  • zajišťovací střadačová (pružinová) brzda
  • skluzová ochrana (při rozjezdu)

Soubory ke stažení

EffiShunter 300 produktový list
 

Volitelná výbava

  • protismykové zařízení (při brzdění)
  • radiové dálkové ovládání
  • kamerový systém
  • automatické spřahovací zařízení

Dvounápravový pojezd vozidla je tvořen individuálně hnanými dvojkolími s vypružením a tlumením. Trakční motory jsou na nápravách uloženy pomocí kluzných tlapových ložisek. Hnací agregát je na lokomotivě uložen v přední kapotě a skládá se ze spalovacího motoru Caterpillar a trakčního alternátoru Siemens. V přední kapotě je dále uložena většina pomocných pohonů, chladicí blok spalovacího motoru a pneumatický blok. V zadní kapotě je umístěn elektrický rozvaděč. Regulaci výkonu a ovládání celé lokomotivy zajišťuje řídicí systém MSV elektronika s funkcí tempomatu a vzdálenou diagnostikou prostřednictvím GSM a GPS technologií. Lokomotiva je vybavena pneumatickou brzdou a zajišťovací (střadačovou) brzdou DAKO.

České dráhy, a.s.

Výzkumný Ústav Železniční, a.s.

METRO WARSZAWSKIE Sp. z o.o.

ČEPRO, a.s.

Infrastruktura železnice Srbije

PKP Intercity

Máte zájem:

Nejsou vyplněny všechny povinné položky. Povinné položky jsou označeny hvězdičkou *
×